28 mayıs sabahı uyandım ve adını koyamadığım bir sancım vardı sürekli gaz çıkarıyordum üşüttüm diye düşündüm doktorum 2 gün öncesinden açılman hiç yok olması da imkansız sezeryan yapacaz demişti ona güvenerek öylede oturttum kafamda. Geçip ılık duş aldım geçti bütün gün dışardaydım gece 11 gibi başladı eve 12 de geldim arttı uyutmamaya başladı sancı üstüne sancı ama hala gaz sancısı sandığım için evde devam ettim acı çekmeye. Sonra kustum sonra bir daha ve nihayet sabah oldu doktorumu aradım hemen gitmemi istedi. Gittim muayene etti suyum hala var nişanım yok tek sıkıntı sancım ve kusmalarım onlarda sanki üşütme gibi. Açılmama baktı 3 cm açılmışım hemen ameliyata almamız gerek dedi onlar beni hazırlayana kadar ağrım arttı bir daha baktılar ve 7 cm olmuşsun diyerek doğumhaneye aldılar uzun uğraşlar sonucu bebek gelmek istemedi kordon 2 defa boynuna dolanmış. Apar topar ameliyata tekrar aldılar ve toplamda 30-35 dakika içinde bebeğimin sesini çoktan duymuştum ve hatta dikiliyordum bile. Anlıycağınz hem normal doğum hemde sezeryan hikayem oldu. Sesini duymak dünyaya bedel ❤️