Kızlar geçenki postumdan bilenler vardır vajinam şişmişti sağlık ocağı travazol krem yazmıştı bugün beyaz parçacıklarlı şeyler gelmeye başladı akıntım çoğaldı hastaneye gidicem ama kendi kadın doğum (gebe) doktoruma gitsem bakarmı yoksa nereye randevu almam lazım ?