Dilankml ilk gebelihim de içtim 32 de doğurdum 2. Ye gebeyim içmiyorum içim.daha rahat 30. Haftadayim zamanında doğurmak için gün sayıyorum evet söylemesi kolay yapması zor ama içme canim içme ben oğlumu 21 gün bekledim kuvozden çıksın diye icmeseydim erken doğum tetiklenmeyecekti şükür ki bir hasar kalmadı bebegimde ama kaladabilirdi yol yakınken bırak benimde başıma çok vuruyor sigara ama yok olmaz oğlumu 22 ay emzirdim o zamanlar bile içtim o kokuya nasıl maruz bırakmışım onu anneligimi sorguluyorum her aklıma geldiginde