Selam kızlar,
Kedim çok sık olmasa da ara ara etrafa isiyor. Dişi ve 3 yıldır kısır. Kumu pisse isedigi daha fazla oluyor ama bazen temizken de isedigini gördüm. Bi de özellikle eşimin kıyafetine ya da eşyasına isiyor. Benimkine asla isemedi. Bana zaten aşık, tuvalete bile gitsem ağlamaya basliyo susmuyo. Takık bana. Ama isediginde eşim çok sinirleniyo ve kavga ediyoruz. Şimdi bebek doğunca daha çok kıskanır mı? Bebeğin herhangi biseyine iserse savunamam bile. İsememesi için ne yapabilirim ? Bi de hamileyken bana cisi kokuyo temizledim hala odanın içi cis kokuyo gibi. Kolonya sıktım geçsin diye. Cisli kolonya oldu, oguruyorum acaba bilmediğim başka yere daha mı isedi de onun mu kokusu geliyo. Niye isiyo anlamıyorum, var mı taktik yapılacak bisey ?