EzgiDurdu şeker yüklemesi yaptırın mutlaka, su gebelik şekerine bağlı olarak artar, şekeriniz varsa diyetinize uymanızgerekebilir yoksa bebek çok kilo alır. Su fazlalığından bişey olmaz diyemeyiz çünkü erken doğuma sebep olabilir. Gebeliğim boyunca hep üst sınırda gitti benim, şekerim çok yüksek değildi ama vardı. 38+2 de çok arttığı için kontrole gittiğimde sezeryan oldum,