Makbyy Merhabalar 6+ 3 günlük iken doktora gittim doktor bebeğin kesesinin uzun olduğunu söyledi. Düşük olma ihtimali ya da bebeğe zararı var mıdır?
Berfxdn Bende 6+5 im benimde kesem muz şeklinde uzun hatta doktor böyle olunca erkek olur derlermiş dedi ☺️