Busramomy nursenasrky ben yarın Gülçin hanıma randevumu aldım ilk kez muayene olucam doğum paketi alacagim biraz araştırdım çok ilgili Güler yüzlü diye metettiler
ezgi1997__ Busramomy doğum paketi için ne kadar dediler acaba? Bende Gülçin hanıma gitmeyi düşünüyorum da
Busramomy ezgi1997__ 13.500 ödeme yaptım ve çok sevdim Gülçin hanımi çok güler yüzlü sıcakkanlı sevecen bir doktor bir sonraki muayenem 12. Haftamda iple çekiyorum ❣️
Busramomy ezgi1997__ malesef canim 1700 dediler devlette yaptircam sehir hastanesine gidicem ya da disarida uyguna bulabilirsem
ezgi1997__ Busramomy Tamam canım teşekkürler. Bende a life dan ebru biberoğlundan randevu aldım pazartesi gidicem fakat onun doğum paketi yokmuş