Demett__ ben sezeryan olmuştum alt üst pijemam da vardı gecelikte vardı. Gecelik giydim 2 gün taburcu olana kadar hem tuvalete girip cikarken çok rahat oldu hemde varis çorabı giyiliyor ayaktan baldirlara kadar. Temmuzda doğum yapmistim ne kadar ince olursa olsun o çorapların üstüne birde pijema çekmek zulüm gibi gelirdi sanırım 😂 o yüzden gecelik daha rahat oldu bende. Şimdi nasipse 2. Sezeryanim olacak sadece iki gün giydiğim o gecelik duruyor gene onu giyerim taburcu olana kadar. 2 tane onu düğmeli pijema aldım onları da evde zaten bol bol kullanılıyor. Varis çorabı işi olmasa pijema tercih ederdim