Bugun doktor muayenesinde bebeğimin 2 kilo 900 gram oldugunu öğrendim gecen haftadan beridir normal doğum pozisyonunda ama cati muayenesinde normale uygun olmadigimi soyledi istiyosan deneyebiliriz ama riske atmayalım bence dedi doktor o kadar sanci cekipte sonradan sezeryan olmak istemezdim ve gerçekten artik cok yoruluyorum kavusmak istiyorum tam 38. Haftamda 06.06.2023 de kollarımda olacak cok heyecanlıyım inşallah bir sıkıntı olmadan sag saglim kavuşurum bu doğum şekli nasil oluyor pek bilgim yok sezeryan olanlar bilgi verebilirler mi süt hemen geliyo mu gec mi geliyor nasil oluyor mama vermek istemiyorum cokta korkuyorum