Merhaba, beklenen adet tarihim 4 haziran bu ayı neredeyse regl dışında boş geçirmedik. Mart ayında ilk bebeğimizi kaybettik maalesef. Bugün test yaptım negatif çıktı 5 gün kala negatif olabilir mi sizce kan testine gideyim mi ? Akıntı mide bulantısı vs mevcut ancak bunları çok istediğim için psikolojik olarak da yaşıyor olabilirim. Tecrübelerinizi ve yorumlarınızı bekliyorum çok teşekkür ederim 💐