Selam kızlar dun detaylı ultrasonum vardi alt kanımda çatlaklarım oluştu bugüne kadar acimiyor du ama dun doktor o kadar bastırdı ki şuan canım çok yanıyor elimle karnıma dokunamıyorum bile acisindan sürekli krem sürüyorum gerginliği gitsin diye :( bi kac gune acısı geçer mi böyle catlak acisi yaşayan oldu mu doğuma kadar her catladigimda acimasindan korkuyorum