beyzzsenturkk aranızda normal doğumdan sonra makat çatlağı yaşayan var mı tuvalete çıkmakta zorlanan falan internette 1-2 haftada geçer yazıyor fakat bunu 4,5 aydır çekiyorum inanılmaz zor bir süreç sıcak oturma banyosu dışında siz naptınız nasıl geçirdiniz bunu
Hamileanne beyzzsenturkk çok mu ıkındınız doğum esnasında. Kendiliğinden geçiyor normalde ama sizin çok sürmüş doktora görünseniz iyi olur
Elifbuyukk beyzzsenturkk Bendede oldu sanırım :/ tuvalette çok acı çekiyorum ve kanamada oluyor doğum yapalı 25 gün oldu hala devam ediyor
Simay13 beyzzsenturkk ilk doğumda olmuştu bende. 3 ay öldüm resmen. Kanli dışkı. Topuz iğneleri konulmuş gibiydi oraya. Doktor krem yazmıştı. Başlığı var. Günde 3 kere kullanmıştım. Geçte olsa geçti çok şükür. Size birsry yazmadi mi doktor
beyzzsenturkk Hamileanne ben ıkınmayı beceremedim aşırı susamıştım nefes alacak dermanım yoktu bana su vermediler olurda sezaryan olursam diye yasakmış cunku dilim damağım kurumuştu nefesimi ayarlayamadım cok ıkındım🥺
beyzzsenturkk Elifbuyukk evet benim 4,5 aydır öyle kanamalı devam ediyor ağlayarak gidiyorum resmen tuvalete doğum sonrası ilk tuvalete giderken ağlamıştım korkudan sıvı da beslensem maalesef zorlanıyorum geçmiyor bir türlü internette kendiliğinden geçer yazıyordu
beyzzsenturkk Simay13 ben doğum sonrası 1 kere muayaneye gittim sonrasında et benlerini yaktırmak icin gidecektim randevu bulamadım vs kaldı o öyle eşim müsait olmadıkça tek gidemiyorum çocukla çok zorluyor beni yol internette kendiliğinden geçer deniyordu kabızlık normal deniliyordu ama sıvı da beslensem geçmiyor
Hamileanne beyzzsenturkk ah canım benim çok geçmiş olsun bu kadar nasıl dayandın doktora git bide fito krem varsa oraya sür oda iyileştiriyor
Simay13 beyzzsenturkk evet çocukla zor olur gidemezsiniz ama ben kabız değildim. Ona rağmen çok acılıydi inanılmaz. Ağlardım bile. Fırsat bulursanız aile hekimine yada doktorunuza gidin derim.
beyzzsenturkk Hamileanne ya bana hep sen katı besleniyorsun dediler sıvı beslenmeye calıstım ha bugun ha yarın gecer diye diye bekledim de beklediğim gibi olmadı🥲
Hamileanne beyzzsenturkk malesef yediklerinle alakası yok çok ıkınmaktan oluyor makat çatlağı fito krem kullan işe yarıyor canım hücre yeniliyor çabuk iyileşmesine yardımcı oluyor çok çokk geçmiş 🙏🏻