Kızlar merhaba 🥲 15+4 haftalık gebeyim iki kilo almışım ama yüzümde ve göbeğimde sanki 6-7 aylık gibi şişliğim var iç karnım mı küçüktür nedir batmalarım erken başladı hiç rahat değilim bazen hamilelikten önceki zamanlarımı çok özlüyorum hazırım sanıyordum iki sene bebek düşünmedim ama sanırım değilmişim kendi kendimi beğenmiyorum doğumdan sonra enkaz gibi bir vücut kalacak sanki sonra çok şükür herşey yolunda diyip kendimi teselli ediyorum bebek doğduktan sonra nasıl bakıcam insanları nasıl susturcam diye cesaretimi kaybediyorum kayınvalidemle yakın oturuyoruz ve kendisi dur demekle durmuyor karışıyor onunla nasıl baş edicem diyorum depresyona mı girdim bu düşüncelerden kafayı yiyeceğim 😢 siz nasıl baş ettiniz