Hiç bir şey, bulana bulana geziyorum 5 haftadır. Doktorum bulantı için ilaç yazdı amma çok ta kullammamı tavsiye etmedi. Ben de hiç bir riski almak istemediğim için içmiyorum. Annem yemek pişirmek için geliyor. Buzdolabı, bulaşık makinesi dahi açamıyorum koku hassaiyetinden dolayı.