Kbrkcky Kızlar 39+0 olduk bugün ama ne gelen var ne giden ne de bir belirti var valla son günler heyecanla beraber bi stres oldum ne zaman gelir acaba evde de artık yapacak bir şey bulamıyorum bunalımlardayım 😂