Merhaba arkadaşlar 7. Hafta ultrasona girdiğimde 6. Haftasında olan bir kese daha gördü ikiz hamilelik dedi . Ama biri küçük diye kesin birşey diyemiyorum gelişip gelişmeyeceği açısından dedi 1 hafta sonra çağırdı . Aranızda benzer durumla karşılaşan var mı acaba 🌼