Yagmurben Tiroidim bi ara yükseldi ilk aylar sonra 2,63 e düşmüştü. Doktor ilaca gerek yok demişti. Şimdi 18+5 im kan verdim kontrol amaçlı 3.23 e geri çıkmış… levotiron adında bi ilaç önerdi doktorum. Kullanan var mı ben gibi olup ?
Poncikpanda Yagmurben Ben hamileligimden önce kullanmaya başlamıştım hamilelikte yükseliyor dedi doktorlar hiç bırakmadım 24.haftadayız şu an aylardır kullanıyorum ama kullanılabiliyor içiniz rahat olsun
Guler_13 Bende tiroid ilacı kullanıyorum ama benimki euthrox diye bir ilaç, sizinkini ilk defa duydum
Guler_13 Yagmurben gebe kalmadan önce fark edildi hiç hatırlamıyorum iki seneye yakındır kullanıyorum, hamile kalınca da doktor devam etmemi söyledi. Ciddi bir ilaç takip edilmesi ilaç kullanılması gerekiyor
Yagmurben Poncikpanda aynen doktor bana da 25 mcg verdi. devamlı ilaçla gebelik geçirmek istemiyorum ama tiroid önemli diyorlar
Kuzeymiraa Yagmurben troid gebelikte çok önemli ben doğuma kadar kullandım. Kullanmamanız daha sakıncalı. 10 gebeden 1 inde mutlaka olan bir şey troid. İlacıda bebeğe kesinlikle zararlı değil kullanmazsanız daha zararlı bebek için. İlk gebeliğimde çıkmıstı ikincise düştü bakalım haftaya kontrolde ilaç verirler yine
Poncikpanda Yagmurben bence öyle düsünmeyin insanlar neler kullanıyor sağlık.icin gerekli bir ilaç zararı olacak olsa doktorlar zaten vermezdi
Yagmurben etkafa doktorunuza danışmalısınız. Her ayda bir kontrol ettirip dozu doktorunuzun dediği şekilde devam ettirilmelisiniz diye biliyorum
Smc Troid hastasiyim 2019 da ameliyat oldum o zamandan beri ilacı kullanıyorum ölene kadar da kullanicam 38 haftalık hamileyim bir sıkıntı yok kullanmazsak sıkıntı olur asıl
Aysegul-26 Yagmurben Bende kullanıyorum aynı ilacı 25 mg olarak şuan 28 haftalığım halen kullanıyorum
Tweetyy_ Yagmurben ben hamilelikten önce de kullanıyordum şimdi hamileyim yine kullanmaya devam ediyorum levotiron da kullandım euthyrox da kullandım ikisi de tiroit ilacı sadece marka ismi değişik miligramında çok hafif oynama var doktorunuz hangi ilacı ve mg verdiyse onu rahatlıkla kullanabilirsiniz. Hemen değeri dengeliyor ilaçlar.
Elfakca Yagmurben bende kullanıyorum hatta 75 lik benimki tiroid çok önemli kullanmasan bebekte zeka geriliği yapıyor herşeyi unut o ilacı içmeyi unutma 25 lik olan çok küçük zaten ama mutlaka kullan
Yagmurben Esra1307 ilk hafta 3.70 çıktı sonra 10. Haftada 2.63 tü şimdi 18. Haftadayım 3.23 olmuş. Doktor 3 ün üstüne çıkması iyi değil önlem alalım dedi
Elfakca Esra1307 Esra1307 ben 2 senedir kullanıyorum senin bı şansın var hamilelikten sonra seninki geçebilir ama benimki ilaçla ömür boyu devam ama hamilelik boyunca aksatma iç bebek için çok önemli