Benim yaptırmam gereken hafta geldiği zaman tam deprem önemi olmustu ve tüm aşılar deprem bölgesine gönderilmişti. Hem bu sebepten asi olmadım, hem de doktoruma ve sağlık ocağındaki ebeye danistigim zaman illa olmanız gereken bir şey de değil dediler.