mlkodbs öyle mii bende izmirde yaşıyorum çiğli eğitim araştırma hastanesine sorucam umarım iyidir normal çocuklar için yakınlarımız doktorlardan çok memnun ama yeni doğanla ilgili bi fikrim yok. İyileşme çok çabuk oluyomuş hemde hiçbişey hatırlamıcak sünnet erkek çocukları için büyük bi travma o yüzden kendini bilmeden yaptırmak istiyorum bende hayırlısı hakkımızda 🤲🏻☺️