Yrgnnnnnn gönlünü ferah tut hastane gerçekten hasta bakıcısına kadar çok iyi hizmet konfor çok iyi yemekler hastane yemeği gibi değil güzel zaten doğumdan sonra hemen emzirme hemşiresi gelip bilgi verip bebek yanındaysa emzirmeye çalışıyor benimki küvözdeydi süt sağma makinesi getirip onunla sağdırdı ve elle sağma yı öğretip detaylı bilgi verdi o gitti diyetisyen gelip ne yemelisin ne kadar süt içmelisin detaylı bilgi veriyor kızım 17 gün küvöz de kaldı sadece doğum için ücret ve o söylediğim muayene ücretini vermiştik hepsi girişte veriliyor zaten onun dışında ekstra bir ücret dahi alınmadı ben 10 çocuk yapsan yine aynı hastanede yaparım doğumumu ki düşün ereğlideyim 2 saat uzaklıkta bana. Google yorumlarını falan da okuyabilirsin hastanenin ha bu arada 1 den fazla refakatçi istersen ona ekstra ücret istiyorlar haberin olsun brnim hem elim hem annem yanımdaydı ama eşim gitti sonrasında annem kaldı Bi tek