Mustafa Cihan Baysal’a gidiyorum ben gebelik öncesinde de gebelik planlaması için gitmiştim şimdi 25+1 olduk hala Mustafa beyle devam ediyoruz. Doktorumuzdan çok memnunum, yoğun bir doktor randevu zor bulunuyor ama işinde çok iyi. Aynı zamanda 10 gün önce eltim Onur Türkmen’de doğum yaptı o da çok memnun kaldı. 🙋🏼♀️