Mrve12 hayır gebeliğimin başında yapıldı sadece. Şuan 4. Ayımızdayız daha yapmadılar ama hamilelik boyunca d vitamini bebeğin gelişimi ve bebek bizden beslendiği için olası d vitamini düşmesini önlemek için kullanıyorum. Zaten bitkisel ilaç değil trendyolda bile satışı var