Alprslnbal

İnstagram da betusun_hediyelikleri_bebaby sayfasından yaptırdım
Tulum şapka eldiven
Baddaniye 700 tl ödedim
Betül hanım çok çok ilgiliydi sipariş verdim ve bana bir tarih verdi. Dediği tarihler arasında dönüş yaptı ve söyledi tarihte kargoya çıkardı.
Ürün geldiğinde acayip güzel kokuyordu güzel paketlemişti ve sayfa da ki bütün modeller çok güzel seçerken çok zorlandım ☺️☺️👍🏻 tavsiye ederim