Calasun Emrah bizma morelini diyetine uy bence cevrendekileri asla dinleme aksini soyliceklerdir mutlaka bizim zamanimizda diyee .... bitmeyen kiyaslamalar 🙏🏻💞
DiDem123 Emrah canım geçmiş olsun da 85 gayet iyi değilmi? Normal olması gereken bu. Neden diyet verdi anlamadım doğrusu 🤷♀️
Oyakubra Emrah benım açlık 75 cıktı cok dusuk 85 lerde olması lazım dedi senınkı nasıl yuksek anlamadım ben
Miss Emrah 185 hımm biraz siniri aşmışsın ama 2 hafta yediklerine dikat edersen iner tekrar öyle arkadaşım vardı sıkı sıkı uydu diyetine benimde açlık 75 çıktı 1.saat 151 2.saat 137 çıkmıştı doktorumun zoruyla yaptırdım
svmeybgl Emrah moralinizi bozmayınız benim de yüksek çıkmıştı diyetle gayet güzel ilerliyorum şu an 32 deyim bende de bebek de sağlıklı kilo alıyor