Kızlar 20 haftalik hamileyim. Bugün sağlık ocağına gidip tetenoz aşısı vuruldum. Ebe 4 hafta sonra 24 haftalıkken gel kan değerine bakıp şeker yükleme testi yapalım dedi. Kendi doktorum 4 hafta sonra geldiğinde oda şeker yükleme testini istersen sağlık ocağındada yaptırabilirsin dedi. Şimdi ben kendi doktoruma randevu Alicam. Devlet hastanesi olduğu için çok onceden alıyorum. Sorum şuki sağlık ocağında şeker yükleme testi yaptıranınız varmı?
Aynı gün içinde sonuçlar cikiyormu? Ona göre devlet hastanesinden randevu Alicam.
Yardımcı olursanız çok sevinirim şimdiden teşekkür ederim. 😊