Alprslnbal bende uzun kollu hastane çıkışı aldım canım bikaç tane .Ve 0-3 ay tulum aldım ince.Tişört şeklinde, ip askılı, uzun kollu çıtçıtlı badi aldım. vala ben 0-3 ay tişört, tayt vs de aldım😂ama müslin battaniye, nohut battaniye, banyo bornozu, çarsaf aldım.Uyurken örtü kullanmayacağım için yazlık uyku tulumu aldım.Kendim için göğüs ucu kremi, pijama aldım. hala emzirme sütyeni almadım.Biberon, emzik, tarak, sampuan, bez vs aldım😇penye önlük ve çorap aldım