Lale12 Çatlak kremi olarak ne kullanıyorsunuz? 20. Haftadayım, Hipp kullanıyorum. Doğal önerileriniz var mı? Lierac, bio oil memnun musunuz? İşe yarıyor mu?
Eksijelibon Lale12 lieracta bio oilde kullanıyorum 26 haftadayım henüz çatlamadı ama bence tamamen genetik. Pehlivan gibi yağlayan arkadaşımda çatladı , yağlamayanda çatladı. Çatlamayanda çatlamıyor. O yüzden bekliyorum bakalım nolcak
Merveincim Lale12 bnde hep hindistancevizi yağı kullandım 35. Haftama kadar sıfır çatlak 35. Haftadan sonra az az çatlak, doğumdan sonra ful çatlağım oldu 😂 kremlerle önleminizi alın ama çoğunlukla doğumdan sonra zaten çatlaklar oluyor çokta şaaapmayın🙈