Tugceee95 34+2 m bebegımın hareketlerini sürekli yanlarda ve asagıda hissedıyorum normalmi acaba sizdede böylemi
Sena_nzrlr Ben de 34+2 yim geçen hafta hıçkırık tutunca fark ettim doktora gittiğimde de dönmüş o yüzden normalmiş
Tugceee95 Sena_nzrlr Evet doktor banada basasagı dondugunu soylemıstı ozamandan beri asagıda hıssedıyorum hep saglıcakla gelsınler insallah 🥰