Kızlar zaten sabahtan elli kere yazdım buraya evi dip köşe temizliğe giriştim yerleri falan elle sildim supurgemin vakumu çok yüksek az önce çise gittim ağrı geldi normalde de olan kasik ağrısı dk başı gittiğim için bida gelmesin diye idrar için kendimi zorladım tamamen bitsin diye birden sanki kapak açılır bişeyin ağzını açarsınız rahatlama olur ya o tarz bişey hissettim vajinamda idrarım bitmişti tamamen bitsin diye ıkınma gibi biseydi bide kasilmam var diye böyle bişey başına gelen varmı adet döneminde vücut dışarı pıhtı şeklinde kan atar ya o şekil biseyler hissettim anlatamadim tam derdimi anlayanlar yorum yapabilirmi 40+2