Catsofmom 1papatya_ kesenin boyu bir ölçüt değil kuzum. Doktorun bir şey söylemediyse canını sıkacak bir şey yok demektir
cahilelafanlatamazsinyorulmaa 1papatya_ Kağan Kocatepe’yi dinledim bir zararı yokmuş hamilelikte. Bebek büyüdükçe kist küçülüp yok olabilir yada doğumda alınabilirmiş korkmayın.