Kızlar kızım 2 aylık forte-d kullanıyoruz d vitamini olarak. bugün kontrolde doktor bu markayı hiç duymadım dedi. Sağlık ocağının verdiğini kullan ya da ocean kullan dedi. Sağlık ocağınının verdiği çevremdeki bebeklerde genelde kabızlık ve huzursuzluk yaptığı için tercih etmedim. Oceana geçebilirim ama forte d kullanan var mı bizim gibi ?