ikizlerimveannesi Minselina medical park hastanesine gidiyorum her şey içinde sağlık sigortası yaptırmıştık demirhayattan hastanenin kendi paketinden daha uyguna gelmişti 5.800 e Haziran ayında şimdiki fiyatlarını bilmiyorum artmıştır büyük ihtimal 🤷♀️
Aydemir Etimed hastanesine gidiyorum öğrendiğim kadarıyla 2900 normal sezeryan fark etmiyor. Bizim TSK anlaşmasıyla 2300 olacak. Bende merak ediyorum açıkçası diğer hastanelerde ne kadar doğum.
Herseeyinasli Ben özel doktora gidiyorum, hastaneye henüz karar vermedik ama büyük ihtimal koru ya da memoriel olacak. Fiyatları doktor anlaşması ile en son 5.500 dü. Ocaktan sonra zamlanacakmış ne kadar olur bilmiyorum 🤷♀️
Emell Betullnaz ben pınar hocaya gidiyorum.23.haftadayim.erkek fobim var benim 🙁 plates , emzirme eğitimleri için ne zaman çağırıyorlar?
Betullnaz Emell ben onlara gitmek istemedim eşimsiz gidemiyorum Ertan bey çok iyi bir doktor bende sonradan başladım Ertan beye
elifanne Minselina Eryaman Hastanesine gidiyorum. Dogum ucreti 2500 tl.. normal ya da sezaryen farketmiyor.. Aldığım hizmetten memnunum şuan için..
Betullnaz Emell oğluşum dönmüş şuan normal gözüküyor doğumum 😊 hatırlamıyorum canım 2.5 aydır gidiyorum zaten Ertan beye