--Pinar-- Dün 4+2 de muayeneye gittim doktor çok erken görünmedi o yüzden dedi ve dün beta verdim 554 çıktı. Sizce görünmemesi normal mi endişelendim biraz
Yassey --Pinar-- çok normal daha çok küçük benimkini 5+4 de gördü ve beta 1000 i geçmesi gerekiyormuş öyle demişti
Sermec27 --Pinar-- bende bugün 4+5 haftalık hamileyim 4+4 de değerim 1592 ydi 3 haziranda kese için gideceğim daha erken bu değerde kese gözükmez
Myasminn --Pinar-- Beta değerinizin 2 günde bir yaklaşık iki katına çıkması beklenir yani 4 gün sonra 2000 seviyelerini geçmiş olmalıdır hemen hemen. Benim 4450 değeri geçtikten sonra anca görünmüştü kese
--Pinar-- Sermec27 bana 10 gün sonra tekrar gel dedi, uzun bi zaman mı yoksa o zamana değer 2000lerde olur mu