Merhaba sevgili anneler 37+6 haftayız şuan. 1. Doz tetenoz aşımı şubatta oldum. 2. Dozu sağlık ocağı ebe takipsizliğinden kaynaklı yaptırmadım. Bu haftada yapamam erken doğumu tetikler dedi 2. Doz aşımı olmadım . Bu sabah aradı sağlık ocağına aşı geldi gel sana tetenoz yapalım diyor şuan 37+6 yım başına böyle birşey gelen oldu mu? Doğumuma 1 hafta kaldı riskli mi sizce ? 😢