gunesinannesi_ Kızlar 14+1 de doktor kan ilacına başlattı aç karna alıyorum ama aldıktan sonra midemde felaket bi kramp oluyor midemin ağrısından duramıyorum yan etkisi var galiba bebeğe zararlı mıdır acaba bu kramplar bu durumu yaşayan oldu mu?
Sedennn gunesinannesi_ çok sık olmasa da bende de ara ara oluyor dün oldu batmalar oluyor midemde bugünde biraz oldu geçti demek kan ilacından oluyor bende üşüttüm galiba dedim
CeydaST gunesinannesi_ çocuğa Bi zararı olacağını düşünmüyorum ama kendin için doktoruna söyle başka birini verir belki
gunesinannesi_ Sedennn Yok ya üşütmekten değil ben önceden de kullandığım için yan etkisini biliyordum ama bu seferki çok kötü kramp ya geçmek bilmiyor doktoruma yazdım o da cevap vermedi daha
gunesinannesi_ CeydaST doktora söyledim henüz dönüş sağlamadı tekrar kontrole gidip söylemeyi düşünüyorum
gunesinannesi_ Busrasayin kontrole gidicem yarın bu durum için çünkü dayanamıyorum ama kansızlığım olduğu için de içmem şart şurup tarzı bir şey isticem haplar kocaman zaten zor yutuyorum
Azeriqizi Ay bende vok fena oldum doktoruma soylemedim ama icemiyorum felaket rahatsizlik verdi bide kani 9cikmisti ama yapacak bisey yok yemek yiyemiyorum su icemiyorum cok fena yapiyor bayilacak gibi olyrm😭
gunesinannesi_ Azeriqizi bence doktora söylemelisin sen de bebeğin gelişimi için önemli çünkü ben ilacı değiştirmesini söylicem
1asel-duru Bugün bende kan ilacı başladım eczaneci aç karnına içince bulantı falan olursa yemekten bir saat sonra içsin demiş
1asel-duru gunesinannesi_ ferrum vermiş 31 haftalik gebeyim kanım 10 a düşmüş başım ağrıyor çok sık demek ki bundanmis
gunesinannesi_ Azeriqizi ya bence aç karna içince öyle oluyor şurup tarzı var onların yan etkisi çok yok mesela ben onu isticem doktorumdan
gunesinannesi_ 1asel-duru olabilir benimki farklı ben kendimi bildim bileli hep kansızım hamilelikten önce de ilaç kullanıyordum 14 haftalığım diye farklı bir ilaç verdi herhalde