25 haftalığız ve 2 gündür hareketlerde azalma var gibi hissediyorum. Ne zaman uzansam mutlaka hareket hissederdim ama dünden beri çok nadir hissediyorum. Müzik açıyorum çikolata tatlı yedim ama olmuyor . Önceki günlere göre azalma var bu durumu yaşayan oldu mu aranızda