Hanımlar merhaba tüp bebekle 8 haftalık çift yumurta ikizlerime gebeyim 1 hafta önce şiddetli kanamayla hastaneye yatırıldım sonra evim yakın diye evime çıktım kanama alanı bir azalıyor bir artıyor bu şekilde gebeliği başlayıp sağlıkla devam eden var mı bebeklerim için çok üzülüyorum şu an iyiler ama yoruldum 1 haftada 2 kilo vermişim evime de gidemiyorum daha yakın diye annemde kalıyorum pozitif olanlar paylaşabilir mi teşekkür ederim