nisanne kızlar dün test yaptım silik çizgi çıktı şuan bata iki gün var ve ben adet öncesi belirtileri yaşıyorum kafam karıştı beni aydınlatır mısınız 😕
Sibelakta nisanne bende de öyle oldu hamileyim 32 haftalık olduk ben bide adetime 6 gün varken erken gebelikde çıktı
Hnfe_sltan0332 nisanne bence var benimde adetim geçince 1 hafta sonrasına kdr adet ağrısı gibi ağrım oldu şuan gebeyim sizin gibi silik cikmisdi adet günü yapmıştım testi kan verin derim
bebitomom Kivircikkuala kız 5 defa okudum anlamak için diyorum hamilelikle gebelik zaten aynı değil mi meğer yanlış yazmışsın 😂😂
Kediannesi1 Kan testi ver gebelik belirtisiyle adet belirtileri aynıdır silik çizgi pozitif demektir sağlık probleminiz yoksa ☺️
Kivircikkuala bebitomom düzelttim 😃 beynimde hamilelik dışında birşeye yer yok anlatmaya gerek yok görüyorsunuz 😃😃😃
Sibelakta nisanne ben aynı gün kaset teste de yaptım heycandan emin olmak için 6 gün varken yine çıktı hata sağlık ocağı ikiz gebelik olabilir dedi tek di ama vardir kesin bebiş canım hayırlı olsun
Ozsuerx Benimde 12 gün geçti dün erken gebelik yaptım senin gibi çıktı 2 saat sonra kaset yaptım böyle çıktı