Mehtapp42 Merhaba dün geceden beri bıçak saplanır tarzda sadece sol kasığıma ağrı giriyor, ilk uzun sürdü sonra geçti. Gece uyudum sabah tekrar başladı 15 dk sürdü geçti. Sizce nedir bu ? Doğum sancısı falan olabilir mi ? 36 haftalığım