Dusenerler Kizlar ben ilk cocugum erkek oldu ikinci ismini eşimin babasının ismi koydum. Şimdi ikinci oğluma hamileyim onun ikinci ismini de kendi babamın adı ismi koymak istiyorum. Bu tuhaf bir durum mu sizce ?
beyzacmvrc Dusenerler neden tuhaf olsub ki ikiside erkekmis madem onun babasinin ismini veriyorsan kendi babanin isimini de gayet verebilirsin bence onunki babada seninki değil mi😊
Zeynepikranur Dusenerler hayır canım ıkı tarafında gönlünü almıssın daha ne olacakki ne güzel işte ıkı tarafında mutlu olması lazım bence tuhaf bırsey yok kı ortada
Deletedmom_106 Dusenerler yo gayet normal . Ben koymam ne kayınbaba ne baba ismi ama ilk çocukta koymus olsak ikincisini de kendi babamın adını isterdim