Herkes koyacağı isim hakkında fikir alıyor, bende sorayım bari ‘Egemen’ sizce nasıl ? 😊 Başında kayınpederimin ismi olcak ‘Yüksel Egemen’ diye ama yüksel zaten çok kullanılmayacak.. Egemen ismi hep hoşuma gitmiştir, Bir de bi kaç tanıdık egemen var hep naif kibar ve akıllı çocuklardı karakter olarak.. Sizce de öyle mi etrafınız da varsa eğer 😊