Elf69 bebegimveannesi_ benim çok şükür güzel gidiyor bir belirtim yok ağrım felan hiçbişeyim yok sizce normal mi bazen korkuyorum bir belirti olmamasından
bebegimveannesi_ Yareneylul doktorum sadece tahminde bulunmuştu bende merakla netleşmesini bekliyorum şuan memleketteyim İstanbul’a döner dönmez gideceğim doktora
Yareneylul bebegimveannesi_ benimde bir kız dedi bi erkek dedi net bilmiyorum ama ya hareketleri hissetmeye başladnzmı
__mom1 Benim çok şiddetli bel ve bacak ağrım var. Ve artık eğilirken göbeğimden zorlandığımı farkediyorum. Bu haftadan itibaren yüzüstü yatamamaya başladım. Bebeğim de kız 👧 17+1
bebegimveannesi_ Yareneylul evet bir kaç gün önce kasığımda pıtırtı oldu bugün ilk defa böyle içerden dışarı his olarak bir dürtme oldu
bebegimveannesi_ Elf69 normaldir ne güzel hamileliğiniz güzel geçiyor demek ben 16+4 haftalığım aşırı kasık bel ağrım var ve rahmimde zonklama var herkes bebek büyüdüğü için diyor bende onlara ayak uyduruyorum.
Elf69 bebegimveannesi_ isterseniz doktorunuza danışın magnezyum eksikliğinden de ağrı olabilir diye duymuştum