zehra33_ Kızlar bugun dogum yapali 5 gun oldu ama kabiz oldum sanirim sezeryan ile dogum yaptım ogunden sonra hic yapamadim normal mi ne yapmam gerekiyor
Bebekliannee zehra33_ lifli ve sıvı beslenmen lazım. Eczaneden duphalac şurup var onu içebilirsin. Emziren ve yeni doğum yapanlar içiyor. Kayısı ve gün kurusu kaynatıp içip yiyebilirsin ve 3 litreden az su tuketmemeye bakın
story zehra33_ ben de 6.gün anca tuvalete çıkabilmiştim.. hoşaf da içtim su da içtim fayda etmedi en son duphalac şurup aldık onun sayesinde tuvalete çıkabildim