yaren123 Figennn evet ama hiç geçmiyor darısı inşallah tüm annelere rabbim hepimize kucağımıza almayı nasip etsin 🙏🏻🙏🏻
Figennn Ilaydaile Zaman bir şekilde geçiyo canım da, bende 20 haftadan sonra sanki daha yavaş geçmeye başladı😃
Bebegimvebiz Figennn hepimizi inşallah bir avazda kurtarır Rabbim 🙏💕 Canım inan hazırlıklara başlayınca eksikleri falan düşününce bir bakıyorsun günler geçivermiş😂
ATC Figennn kavuşucaz inşallah da pek uyuyucaklarını düşünmüyorum😂😂 ay gelsinlerde uyumasınlar uyutmasınlar ❤️💎💙