Balahatunn 2 bucuk aylikken yaptirdik. Hastaneden geldigimizde bi yarim saat kadar agladi. Sonrasinda hic problem olmadi. Normal bezini baglamistik. Iyi ki donmeden hareketlenmeden yaptirmisim demistim
Ozoooo Kalbiimde2can Allah önce sabır sonra birdahaki bebiş olursa kız versin hahaha iki erkekten sonra 🥰😹
Kalbiimde2can Ozoooo benim simdi ikinci oglan Yolda biri 6 bucuk yasinda 😄 sende ikinci yolda mi yoksa oldu mu🙈
GulKeskin Nefised bende 1,5 aylıkken yaptırmıştım 2 gunde iyilesmisti Zor da geçmedi sadece ilk cisini yaparken ağladı sonra kilerde hiç ağlamadı bile çok rahattı tavsiye ederim şimdi 4 yaşında bi sorun da yok suan gayet iyi😅
Kalbiimde2can Ozoooo ay estagfrullah 🤣 erkek annesi olmak iyidir gelecegin kayinvalideleri olacagizz 🤣 kizimiz nasil birisine denk gelecek diye düsünmemize gerek kalmicak😅 buda bugünün motivasyonu olsun😂😂😂 Oglus nasil bugün daha iyi mi?
Sevfeh Bir aylıkken yaptırdık hiç hissetmiyor ve hemen iyileşiyor aglama vs hiç olmadı normal idi herşey krem veriyo doktor bezine sürüyorduk iki günde iyileşti sayılır
Azr Kalbiimde2can o kadar erken yapılabiliyor mu ya. Ben Kıbrıs’ta oturuyorum doğumu Türkiye de yapacağım bende çok düşündüm. Çok mu erken diye. Türkiye’ye tekrar gelip gitme durumumuz olmayacak. Doğumdan 1 ay sonra geri geleceğiz yaptırsak çok erken mi diyordum sizin yorumunuzu görünce ümitlendim. İleriki zamanda travma korku yaşamasın diye.
Kalbiimde2can Azr hic bir sorun olmadi aksine cok güzel oldu banada herkes demedigini birakmadi ama kimseye kulak vermedim kendi bildigimi okudum 😂 doktorunuza mutlaka danisin cünkü her bebek farkli oluyor bir sIkinti görmezse yaptirin hemen 🥰
Ozoooo Kalbiimde2can sabaha kadar gözümü kırpmadım valla ama düne göre iyi çok şükür sünnet zormuş abooo bi kızımız olsa sa fena olmazdı be
Azr Kalbiimde2can doktordan başkasını pek kafama takmam da umursamam da. Çünkü sonra bizim ve bebeğim için sıkıntı olacak. Burda doktorlar da hastane de çok kötü çünkü. Gitmişken onunda çok canı yanmadan hallederim diyoruz. Teşekkür ederim.
Kalbiimde2can Ozoooo kiz bu seferkine erken yaptir okadar bekleme bebekken daha kolay oluyor 🫶🏼 sen 3. Istiyorsan insallah 3. Kiz olur senin ben 2.de kaliyorum artik 🤣🤣🤣
Kalbiimde2can Azr evet kesinlikle hem canlari yanmiyor hem sürec daha hizli ve kolay oluyor anlamicaksiniz bile insallah🫶🏼🥰
06Seyma-06 Kızlar devlet hastanesi yapıyor mu sünneti Ankarada yaşıyorum ama özeller çok pahalı Kalbiimde2can Azr