
Kubra00111 anlayanlar yazabilir mi
Kubra00111 sonuç bekliyorum Dr gelmedi henüz
Tsh yani guatrınız çok yüksek çıkmış ilaca başlatır büyük ihtimal
oznuuraslan TSH değil tekarar bak cano e2 estradiol sonucu
Prolaktin sınırda canm diğerleri normal gözüküyor
Sibelsibos aa evet hızlı bakmışım