busra6793 6haftalık hamileyken lekelenme oldu benimde peçeteye geliyordu progestan kullandım alerji yaptı ama geçti kanama alanım vardı. 12 haftalıkta tekrar kanamam oldu ama bu sefer aşırı fazla bildigin akıyordu yerlere pembe sulu gibi doktora attım korkma pembe ve kahverengiden dedi acile gittik 5 doktor baktı birşey bulamayınca kanama alanı diyip gönderdiler igne verdiler haftada 1 vuruluyorum. Ama ben kanamanın nerdem geldigini merak ettim kendi doktoruma gittim plesanda rahım agzına yakınmış rahim büyüdükçe yükselir dedi seninde böyle olabilirmi? Başlık açmıştım 11 haftadan sonra bu şekilde yaşayan çok var