mylittlebabym son çare veriyorlar yarısını kırıp öyle veriyorlarmış bebeğe ama uyku hali yaptığı için hemen vermiyorlar mesela biz mavi ışık tedavisi aldık 8 e düştü şimdi tekrar 12 üstü çıksaydı verecekti dr en son çözümmüş o hap benim yakınım bahsetmişti onun kızına verilmiş 3 günde iyi oldu demişti bana hatta druna kızıyorum neden vermiyor dedi bugünde tesadüf dr bahsetti ama gerek kalmadı vermeye 10.5 şuan değerimiz haftaya salı tekrar kontrol var🥲