Merhaba canım,kahvaltıyı mümkün olduğunca erken yapıp gün içinde türk kahvesi ve ara öğün yapabilirsin kendine. Böylece hem rahat hazmedersin hem de şişkinliğinden kurtulursun. Ben uyanınca tiroid ilacı içip yarım saat sonrasında mutlaka yaparım kahvaltımı. Bide ekmek çok tüketme veya tahıllı,lifli ekmek tuket. Beyaz ekmeğin hiçbir yararı yok çünkü ne sana ne bebeğe. Kuru kayısı ye mesela gün içinde hazımsızlık için kefir tüketebilirsin,iyi geliyor emin ol 🙃