DDemett Kızlar merhaba sabah kalktım tuvalete gırdıgımde az mıktarda kan vardı pencerede doktoruma attım lekelenme dedi bebegın hareketlerını takip et kasılmaların olursa gelebılırsın ıstıharat et dedi bu durumu yaşayan varmı doğum mu baslıycak acaba 🥰
Yasminyrdm DDemett geçmiş olsun. Bende 37. Haftanda açık pembe bir lekelenme oldum bankada belirtim yok. Siz lekelenmesin sonra doğum yaptınız mı acaba ?